søndag 5. september 2010

Helg i mjøsdistriktet :)

Fredag var en veldig fin dag, litt mer program OG hele gjengen min skulle komme oppover til hotellhelg på Gjøvik og Hunderfossen på søndag :)

Startet fredagen med trening i bassenget kl 08, så møte med fysioterapeuten i treningssalen for å lage et tilpasset egentreningsprogram kl 10.30.

Etter litt kortpusling og sånt på rommet, var det middag, Chili sin carne med divers tilbehør.
Veldig godt!
Blir stadig overraska over disse vegetarrettene! :)

På ettermiddagen var det tid for avspenning, behagelig, men neste gang MÅ jeg ha en tykkere madrass, for bekkenet kjentes ut som det brant der jeg lå.
Man lærer vel etterhvert ;-)

Halv5 satte jeg kursen mot Gjøvik, hvor hele familien skulle ha ei deilig hotellhelg.
Når jeg kom fram, hadde hobbybutikken jeg skulle rekke før de stengte, stengt lenge før tida....
Så kom jeg til hotellet og der var rommet avbestilt av ukjente grunner!
Mye fram og tilbake før de fikk plassert oss inn i to rom på et annet hotell i samme kjede og by.

Utpå kvelden merka vi at vi hadde en pub rett under oss, hvor det var konsert fra kl22...
Jaja:-)

Lørdag rusla vi litt i byen før vi gikk og badet i det hotellet vi egentlig skulle ligge på.
Veldig deilig, varme basseng, noen med bobler også.

På ettermiddagen kjørte vi en mimrerunde i området og fikk se hvor Jonny har gått på skole og bodd i tre år.
Deilig middag på Egon på kvelden, en fornøyd gjeng som tok kveld når neste konsert starta :)

Idag har vi vært i Hunderfossen, nydelig vær, men ikke den helt store temperaturen.
Ungene fikk prøvd både det ene og det andre før vi grilla pølser og roa ned litt :)
Så var tiden kommet for avskjed igjen, når de kjørte meg tilbake til Skogli.
Det var ikke få tårer som falt når de kjørte avsted.

Inne var kveldsmaten snart ferdig, så jeg gikk inn og tok meg litt grønsaker.
De herlige borddamene mine, Evelyn og Mona satt heldigvis der - godt å ha noen å prate med.
Godt å prate med mamma også når ho ringte. :-))

Og her: Noen bilder av min nyinnkjøpte ''skatt''
en liten perle for alle som liker å lage kort etc:-)
Kanskje slemt å rive istykker en Bibel fra 1919, men: Denne er rimelig fillete i utgangspunktet. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar