tirsdag 7. september 2010

Trening, trening og trening :)

Denne uka har så langt vært ganske aktiv :)
Mandag hadde jeg først bassengtrening, så fysioterapi, videre en 1,5t god gåtur i sola, avspenning, og på ettermiddagen tok jeg jammen en dryg time i treningsstudioet!
Idag: bassengtrening, fysioterapi, en time med ''bevegelse og bevisstgjøring'' (ikke tung trening, mer å bli kjent med kroppen igrunn) og etter middag ble jeg med på kurs i Linedance!
Har aldri prøvd det før, men jammen fikk jeg litt dreisen på det :))

Har hatt endel bekkenvondt idag (trolig litt vel mye tung trening igår) og så kom den evinnelige hodepinen krypende igjen utover dagen.
Så ikveld har jeg bare kula'n på rommet med litt papirlek... :)

Nå er det bare å håpe at Norge vinner kampen som de leder! :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar