torsdag 2. september 2010

Dag2...

Ja, nå har jeg vært her litt over ett døgn!
Starta dagen med legetime kl 8.15, så fysio og kartleggingssamtale kl 9.
Har ikke hatt noe program idag, så på formiddagen gikk jeg meg en tur ned i sentrum og handla litt småtteri jeg trengte, før jeg gikk opp igjen.
På vei hjem kom hodepina sigende og den henger fortsatt i...
Har spist både middag (vegetarkålruletter og tomatsuppe) og kvelds (brød, salat og squashpannekaker), men det ser ikke ut til at det vil slippe taket.

Før middag kjørte jeg meg en tur rundt om og ned på Strandtorget, bare for å komme litt ut.
Fikk kjøpt både tynne hansker (det var kaldt ut å gå i morges!) og lypsyl. :)

Og så har jeg fått arbeidsbord!! :)))
O lykke :)
Har funnet fram litt hobbysaker, får se hva jeg klarer å få gjort utover.

En liten hvil nå etter middag, og så skal jeg kanskje gå en tur opp i gymsalen/apparatsalen og kikke litt.

2 kommentarer:

  1. Lykke! Så bra d blei arbeidsbord på d da! Vært kjedelig å sitte på gulvet å scrappe liksom ;-)
    Ser no greit ut der da, men gjør se vel me litt stearinlys om kveldan vil i tro :-)
    Ha en super dag i mårra, vennen! Klem

    SvarSlett
  2. Hei søs :)
    Ja, blei bra detta :)
    Enda bedre bli det no som i omsider fann platan til cuttlebugen... ;)
    Har kjøpt kubbelys idag, men det e visst ikkje lov å tenne lys her.
    Klem

    SvarSlett