onsdag 1. september 2010

Skogli...

Da var jeg installert på skogli og har fått tinga mine påplass, stort sett.
Det er ikke noe skrivebord her, så litt usikker på hva jeg skal gjøre med alt hobbyutstyret jeg har med...
Noen bilder fra rommet, før jeg går til aftensmat :)
Frokost 7.30-9.30
Middag 12.30-14.00
Aftens 17.30-19.00

Så er det innskrivingsmøte kl 19.

Dette er egentlig et dobbelrom, så jeg har god plass.





Eget bad har jeg også fått, det er ikke så mange rom som har det.


Utsikt fra senga...

Tv på rommet, men jeg nøyer meg med internett igrunn.
Det lille jeg ser på tv kan jeg se på ei tvstue.


Lesestoffet ligger klart i nattbordet...
------------------------------------------------------------
Nå er kl 20 :)
Jeg har spist aftens, brød, salat, kokte grønsaker og frukt.
Kl 19 var det ankomstmøte, med info om huset, aktiviteter og utdeling av mappe.
Det blir nok en tidlig kveld på meg idag, for jeg har legetime kl 8.15 og fysio kl 9 i morgen!
Og så må jeg jo ha frokost før det :)
Rise and shine :)
Det går visst bra med gjengen hjemme :), tromming og fotballtrening unnagjort i ettermiddag.
Håper minstemors øyevondt bare er noe uskyldig og ikke en start på betennelse eller katarr...
Har funnet noen webradiokanaler i tillegg til Spotifyen, så nå har jeg musikk på rommet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar