onsdag 5. januar 2011

Samleinnlegg med siste rest fra ifjor!

Tida flyr så fort at jeg ikke helt rekker å henge med!
Desember forsvant og nå påståes det å være 2011...
Jaja, det stemmer sikkert! :)

Det ble uhyrlig lite produksjon med meg før jul, kun _to_ julekort laga jeg.......
I tillegg til de to korta, ble det noen fyrstikkesker som jeg har gitt bort.
Et par glemte jeg å ta bilde av.

I jula ble jeg den lykkelige eier av en BossKut Gazelle, (snille mannen min!!)og er på utforskningsstadiet nå :)
Det er spennende og komplisert - og veldig gøy :)
Håper å finne ut av den snart slik at jeg kan lage noe vettugt :)

Det siste først :)
Søs fyller år i januar, så jeg hadde med gave og kort oppover når vi var hjemme i jula.
Et svært enkelt kort av spellbindersdies bretta dobbelt, et tekststempel, noen halvperler og sløyfebånd.
Mulig det er noe inni også...?!?


Fyrstikkesker




Et julekort!!! Enkelt og raskt laga...
Ramme fra Kort og godt.




Noen få enkle pakkelapper ble også laget...




Næh, et julekort til... ;-)
Brettekort





Dette er et kort som ble sendt med en gave, nesten så jeg kan kalle det et julekort også!?
Da blir det jo tre! :-)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar