mandag 13. september 2010

Ny uke på Skogli.

Helga hjemme gikk altfor fort...
Koselig texmexkveld på fredag, og lørdag fikk vi deilig middag (og vin :) ) hos svigers! Vi storkoste oss og de fikk oss ikke ut av huset før seint på kveld :)

Fikk også noen timer sammen med Emily på søndag når ho kom hjem fra faren.
Reiste tilbake til Lillehammer når begge jentene var i seng, framme her kl 23.

Idag har det vært en ganske omfattende dag, litt sliten i hodet...
Starta med tidlig frokost, før bassengtrening kl 8.
Så var det fysioterapi kl 9.
Ho fikk knadd og dratt litt i en masse vonde punkter i legg, lår og rundt kneet, i tillegg til å prøve å rette opp i en låsning jeg pådro meg i skuldra i helga.

Nytt på programmet er at jeg har blitt med på et kurs som heter Livsstyrketrening.
Dette går mye på å finne litt igjen seg selv, kjenne kroppen, finne ut hvorfor det er smerter, hvordan man kan lære seg å leve med det etc.
I tillegg går det på å finne sine ressurser og etterhvert bli bevisst på hvordan man skal bruke dem best mulig.
Tror jeg. Det er ganske omfattende og jeg er litt forvirra og sliten i hodet idag :)
Dette kurset går over fem dager a 4timer. to dager denne uka, to neste uke og en dag uka etter der.

Gikk meg en lang tur ute i sola etter dette kurset idag, trengte å rense hodet litt.

Har vel ikke skrevet så mye om maten siste tida, men vegetarmat er slettes ikke ille :)
Det beste vi har fått de siste dagene er bl.a. fylt squash, og idag fikk vi enchiladas med masse deilig tilbehør!

Nå er natta her, tidlig opp for oss som plasker i bassenget kl 08.00 :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar